Vaga del 21 de febrer

El dia 21 de febrer, dijous, s’ha convocat una jornada de vaga per part d’algunes organitzacions sindicals i estudiantils. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot exercir el dret de vaga. En el cas d’alumnes menors d’edat d’altres cursos, els pares o tutors legals hauran de signar la conformitat que acompanya el full repartit a classe, fent-se responsables de l’absència de l’alumne. Els estudiants majors d’edat poden signar la conformitat per si mateixos. Les faltes d’assistència per aquest motiu es consideren justificades sempre i quan s’hagi seguit el procediment establert.Els alumnes que no vinguin al centre assumiran no rebre els ensenyaments que es puguin impartir durant la seva absència. Donat que el seguiment de la vaga pot ser significatiu, s’ha de comunicar que probablement no es podran dur a terme amb normalitat les activitats lectives durant aquesta jornada.