Vaga de l’Ensenyament el dia 29 de novembre

El dia 29 de novembre, dijous, s’ha convocat una jornada de vaga per part d’algunes organitzacions sindicals contra les retallades pressupostàries a l’ensenyament.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot exercir el dret de vaga. En el cas d’alumnes menors d’edat d’altres cursos, els pares o tutors legals hauran de signar la conformitat que acompanya el full repartit a classe, fent-se responsables de l’absència de l’alumne. Els estudiants majors d’edat poden signar la conformitat per si mateixos. Les faltes d’assistència per aquest motiu es consideren justificades sempre i quan s’hagi seguit el procediment establert.

Les característiques d’aquesta convocatòria -és per a tot els sectors, professorat i estudiants- impedeixen l’aplicació estricta del protocol previst pel centre. Donat que el seguiment de la vaga pot ser significatiu, i malgrat l’establiment de serveis mínims, s’ha de comunicar que probablement no es podran dur a terme amb normalitat les activitats lectives durant aquesta jornada.