Vaga d’alumnat els dies 16, 17 i 18 d’octubre

Els dies 16, 17 i 18 d’octubre s’ha convocat vaga d’alumnat per part d’algunes organitzacions sindicals estudiantils, la qual ha rebut l’adhesió de bona part de l’alumnat. A més, hi ha convocatòria de vaga general el dia 18 per part de dos sindicats.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot exercir el dret de vaga. En el cas d’alumnes menors d’edat d’altres cursos, els pares o tutors legals hauran de signar la conformitat que acompanya el full repartit a l’aula, fent-se responsables de l’absència de l’alumne. Els estudiants majors d’edat poden signar la conformitat per si mateixos. Les faltes d’assistència per aquest motiu es consideren justificades sempre i quan s’hagi seguit el procediment establert.

El professorat atendrà l’alumnat que resti al centre. L’alumnat que no vingui assumirà no rebre els ensenyaments que es puguin impartir durant la seva absència.

D’altra banda, donat que el seguiment de la vaga de divendres pot ser significatiu, probablement no es podrà dur a terme amb normalitat el conjunt de les activitats lectives previstes durant aquesta jornada (avancem que les sortides de l’optativa de 4t BIOiGEO i la caminada a Burriac de 1r d’ESO s’han posposat al mateix dia e la setmana vinent).