Vaga d’alumnat el dia 24

El dia 24 de novembre, dijous, s’ha convocat una jornada de vaga per part d’una organització sindical estudiantil en protesta pel restabliment del sistema de revàlides. Aquesta vaga ha rebut l’adhesió de l’alumnat del centre, expressada en una assemblea de delegats i delegades i ratificada en una posterior votació.
L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot exercir el dret de vaga. En el cas d’alumnes menors d’edat d’altres cursos, els pares o tutors legals hauran de signar la conformitat (carta repartida entre l’alumnat), fent-se responsables de l’absència de l’alumne. Els estudiants majors d’edat poden signar la conformitat per si mateixos. Les faltes d’assistència per aquest motiu es consideren justificades sempre i quan s’hagi seguit el procediment establert.
El professorat atendrà l’alumnat que resti al centre. Els alumnes que han marxat assumiran no haver rebut els ensenyaments que s’hagin pogut impartir durant la seva absència.