Vaga d’alumnat el 26 d’octubre

El dia 26 d’octubre, una organització sindical d’alumnat convoca vaga amb motiu del conflicte a Palestina. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO resta exclòs d’aquest dret.

Si el seguiment de la vaga fos significatiu, hem d’advertir de la probabilitat de no poder assegurar la plena normalitat de les activitats lectives durant aquesta jornada.

L’alumnat que no vingui al centre tindrà una falta d’assistència pendent de justificar (autorització vàlida per a alumnat de 3r en endavant) i assumirà no rebre els ensenyaments que es puguin impartir durant la seva absència.