Un helicòpter aterrant a l’Institut?

En efecte, un helicòpter del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va aterrar a les pistes de l’edifici Serra de Marina el passat dimecres, dia 28 d’abril.

El motiu va ser l’alarma generada per la caiguda d’un alumne i el risc d’haver patit una lesió severa. Per fortuna, no va caldre l’evacuació amb l’aeronau, tot i que l’accident va comportar el trasllat en ambulància a l’hospital. Desitgem una ràpida recuperació del nostre company, ànims!

És imaginable l’expectació que va generar aquesta maniobra, una cosa mai vista en el centre i veritablement espectacular. Si més no, es va poder comprovar que els protocols de seguretat funcionen en tota mena de situacions. Esperem, tant de bo, que no calgui repetir una operació així.

A la secció de notícies de Ràdio Premià es pot ampliar la informació i escoltar unes declaracions del director:

La professora Marga Caballé va enregistrar el moment en què l’helicòpter s’enlairava per marxar: