Taller de grimpada d’arbres

Durant les primeres setmanes de gener, els alumnes de 2n curs del CFGM de Jardineria i Floristeria van realitzar un curs de grimpada que contempla el currículum del cicle.
La grimpada d’arbres requereix una formació específica i complexa que fan persones especialitzades i amb experiència en aquest àmbit. És per això que el curs va estar impartit pel professional d’arboricultura que recentment ha fundat l’empresa Arborium.
L’alumnat va tindre una primera sessió teòrica en què es familiaritzaren amb els nusos i el material específic que requereix la grimpada d’arbres i una segona sessió en la qual van practicar aquestes complexes tècniques als pins del nostre institut. Fins i tot dugueren a terme una simulació de rescat en altura.
Amb aquesta experiència el nostre alumnat va poder tindre un primer contacte amb la grimpada d’arbres i a més a més, van aprendre moltíssim sobre la cura i manteniment que requereixen algunes espècies.