Sortida Deriva Urbana PFI 2021

El passat dijous 11 de febrer, els alumnes de PFI Auxiliar d’activitats d’oficina i en serveis administratius generals vam fer una “Deriva Urbana” al voltant de Premià de Mar.

L’objectiu d’aquesta sortida, era aconseguir que les empreses col·laborin amb l’Institut IPM (tenint alumnes en pràctiques). L’alumnat va fer tríptics explicant el curs i les tasques que podem realitzar a l’empresa, també els avantatges de tenir un alumne de pràctica amb cost “0”.

Vam visitar moltes empreses, de molts tipus (Immobiliàries, escoles, veterinari, centre mèdic…). Algunes empreses van dir directament que “NO”, altres van deixar les portes obertes a una possible col·laboració i alguna va dir que “Sí, l’interessa”.

Vam repartir samarretes (dissenyades per l’alumnat del curs passat, en el seu Projecte Final) a les empreses col·laboradores amb l’Institut.

Per nosaltres va ser una experiència nova perquè ens va tocar buscar les empreses i després vam veure el món laboral des de dins.

Hi ha alumnes que ho van passar molt bé perquè són extravertits, i en canvi hi ha altres que els costava més per la vergonya i pels nervis.

Vam descobrir empreses noves i interessants per poder col·laborar, per tot això, la sortida va ser un èxit!!!!!!.

Signat: Hajar Ayoub i Laura García