Sortida de 2n d’Activitats Comercials i 1r de Màrqueting i Publicitat al Tecnocampus

En el marc del programa LINNK que ofereix el Tecnocampus de Mataró, l’alumnat de 2n curs del CFGM d’Activitats Comercials ha participat en els tallers Liderar o dirigir? i Logística: la cadena que uneix l’empresa i el client. Tanmateix, ho han fet els de 1r curs del CFGS de Màrqueting i Publicitat que han assistit als tallers Màrqueting en cercadors i publicitat a xarxes socials i Tips per una pàgina web d’èxit.

Per una banda, aquestes formacions han servit a l’alumnat per descobrir i ampliar de la mà de professionals del sector del màrqueting i la logística, coneixements relacionats amb els estudis que estan cursant als respectius cicles. Per una altra banda, han pogut desenvolupar en profunditat conceptes com el de lideratge, en contraposició amb el de direcció de persones, posant en valor aspectes com l’empatia, la proactivitat i l’actitud en la creació d’equips de treball d’èxit.