Recital poètic dedicat a Màrius Torres

El dia 9 d’abril de 2018, els alumnes de 1r d’ESO D han protagonitzat un recital de poesia dedicat al poeta lleidatà Màrius Torres, dirigits per la seva professora de Llengua i Literatura Catalanes, Mar Olivé. Els alumnes de 4t d’ESO E hi han assistit com a públic i han pogut recordar el seu primer any d’institut, quan van ser ells els protagonistes d’un recital poètic.

Aquesta feina forma part del projecte d’activació de la competència literària de l’alumnat del nostre centre que fa cursos que es desenvolupa en els diversos nivells educatius des de l’àrea de Llengua i Literatura i ha estat un preàmbul de la Diada de Sant Jordi que s’acosta vertiginosament. Us deixem amb algunes fotografies i un fragment de cançó. Esperem que us agradi.

1. Samuel Jiménez

Gran recital poètic dels petits de l’institut, complementat amb la cançó del final. Enhorabona!

2. Andreea Popescu

Tot i que han de treballar la postura a l’hora de recitar, es pot entendre que no ho facin perfecte i que moltes vegades els nervis poden jugar una mala passada. En general ho han fet molt bé i es nota el treball i l’esforç que hi han dedicat!

3. Sandra

Ha estat un bon recital, molt entretingut i es veu el treball que hi ha darrere. Felicitats!

4. Alexander Pimenov

Ha sigut interessant assistir al recital dels alumnes de 1r, ja que nosaltres vam recitar també, uns anys enrere. Bon treball i ànims!

5. Elena Cámara Fernández

M’ho vaig passar molt bé escoltant el vostre recital. Bon treball, felicitacions!

6. Nouhayla Fouadi

Ha sigut un molt bon recital, molt dinàmic, interessant i amb molta passió poètica! Bon treball i molts ànims!

7. Joan Jiménez

M’han agradat molt el poemes que heu recitat en la Sala d’actes. Seguiu així!!!

8. Àlex Lirio

Molt bon treball dels nois i noies de 1r, ens va fer recordar quan nosaltres també vàrem fer-ho. Ànims i ha seguir treballant !!

9. Marina Palomeque

Un molt bó recital, i molt original amb el tema de la música. Molt entretingut.