Proclamació de candidatures al Consell escolar

En data 20 de novembre s’ha procedit a la proclamació de candidatures al Consell escolar de l’Institut en funció del que determina la normativa vigent. Durant els propers dies els candidats i candidates dels diferents sectors tenen dret a fer campanya per tal d’optar a l’elecció.

Recordem que el proper dia 26 s’haurà de triar dos d’entre els cinc noms d’alumnes de la candidatura i dos d’entre els quatre noms de pares i mares. Recordem també que aquest darrer sector votarà entre les 18 i les 20:30h a l’edifici Cristòfol Ferrer del centre.

Per ordre de presentació de la candidatura, la Silvia Pané és mare d’alumnat de 1r de Batxillerat; la M. Àngels Prieto, d’alumnat de 2n d’ESO; la Judit Coll, d’alumnat de 2n d’ESO i de 1r de Batxillerat; i en Marc Pedrós, d’alumnat de 2n i 4t d’ESO.