L’alumnat de l’Aula d’Acollida visita la Biblioteca Municipal

Una trentena d’alumnes de diferents grups de l’Aula d’Acollida de l’IPM van visitar la Biblioteca Municipal Martí Rosselló i Lloveras de Premià de Mar per conèixer els serveis i els recursos que l’equipament posa a disposició de totes les persones. La visita, que es va dur a terme el passat dimarts 21 de maig al migdia, va estar guiada pel personal de l’equipament, l’Ariadna i en Toni.

Els alumnes de l’Aula d’Acollida van poder descobrir el funcionament de la biblioteca i tot el que hi poden trobar. L’espai disposa de prop de 50.000 referències bibliogràfiques entre llibres, revistes o còmics, entre altres. A través d’una dinàmica senzilla van aprendre a trobar els llibres que els interessaven i després van disposar d’una estona de temps lliure per consultar allò que més els va cridar l’atenció i fer una mica de lectura.

Alguns alumnes també van aprofitar la visita per activar-se el carnet de la biblioteca, que els obre la porta a tots els serveis disponibles.