La nostra biblioteca al vídeo de campanya per les biblioteques escolars

El passat mes d’abril un equip de càmeres es va desplaçar fins a la biblioteca del nostre centre per enregistrar imatges i els testimonis de la Marta Cava (bibliotecària) i la Marta Fabregat (vicepresidenta de l’AFA). Amb aquest vídeo es vol visibilitzar la feina imprescindible que es fa en una biblioteca escolar, però també la situació precària que hi ha tant per la manca de recursos econòmics com els de personal.

1. Damià

Gran document, gran idea i gran paper els de l’AFA i la Marta C. Esperem gaudir més temps de la biblioteca!!!