La Biblioteca de l’IPM a “El Matí” de Catalunya Ràdio

El passat dijous 21 un equip del programa matinal de Catalunya Ràdio va desplaçar-se fins a la nostra biblioteca per fer una connexió en directe, en motiu de la setmana de Sant Jordi. Van participar-hi dues alumnes de 4t d’ESO, la Mireia Nobrega i la Sabrina Berkane, juntament amb la bibliotecària del centre, la Marta Cava.

Durant els set minuts de la intervenció, es va parlar del paper de la biblioteca escolar i també sobre els hàbits de lectura entre els adolescents.

Podeu escoltar el tall del moment concret aquí: https://www.ccma.cat/catradio/alacarta/el-mati-de-catalunya-radio/els-joves-si-que-llegeixen-ho-fem-de-manera-diferent-sobretot-a-traves-daplicacions-del-mobil/audio/1132748/