Jornada de vaga del 8 de març

El dijous 8 de març s’ha convocat una jornada de vaga per part d’algunes organitzacions sindicals estudiantils i del professorat. Pel mateix motiu, la reivindicació de la igualtat de la dona, els sindicats majoritaris representatius del professorat, han convocat una aturada de dues hores per torn laboral. Aquesta vaga ha rebut l’adhesió de bona part de l’alumnat del centre, expressada en una assemblea de delegats i delegades i ratificada en una posterior votació.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot exercir el dret de vaga. En el cas d’alumnes menors d’edat d’altres cursos, els pares o tutors legals hauran de signar la conformitat que acompanya el full informatiu repartit a classe, fent-se responsables de l’absència de l’alumne. Els estudiants majors d’edat poden signar la conformitat per si mateixos. Les faltes d’assistència per aquest motiu es consideren justificades sempre i quan s’hagi seguit el procediment establert.

Les característiques d’aquesta convocatòria impedeixen l’aplicació estricta del protocol previst pel centre. Donat que el seguiment de la vaga pot ser significatiu, i malgrat l’establiment de serveis mínims, s’ha de comunicar que probablement no es podran dur a terme amb normalitat les activitats lectives durant aquesta jornada especialment en els trams horaris compresos entre les 11’30 i les 13’30h, i entre les 15 i les 17h.

Molt cordialment,

La direcció