Horari del dia 20 de desembre i vacances de Nadal

Dimecres 20 de desembre serà el darrer dia d’obertura previ a les vacances de Nadal. Aquesta jornada tindrà un caire organitzatiu específic:

• Pel matí, les sessions lectives de les tres primeres hores, l’esbarjo, i la sessió posterior es desenvoluparan amb normalitat. Durant aquesta darrera hora alguns grups faran una tutoria extraordinària on rebran els informes de l’avaluació i s’atendran, si escau, possibles reclamacions.
  • Posteriorment, a les 12:30h, l’alumnat podrà marxar a casa per permetre la realització del claustre de professorat, tot i que el centre romandrà obert.
  • A 2n de Batxillerat, en tant ja tenen les notes i part del seu professorat ha d’atendre extraordinàriament tutories de l’ESO, l’alumnat podrà marxar a les 11h.
  • L’horari lectiu de tarda començarà a les 15:30h amb sessions extraordinàries per rebre els informes d’avaluació i l’atenció, si escau, de possibles reclamacions.

Tornarem de vacances el dilluns 8 de gener en horari normal.