Finalistes del concurs Student Awards en la modalitat Mobile History Map

Hem estat seleccionats com a finalistes del concurs Student Awards de 2021, en la modalitat Mobile History Map amb el projecte Dones, arbres i poesia pel jardí de l’IPM, de la categoria intercentres.

Enguany, la 8a edició dels mSchools Student Awards es realitza en un espai firal virtual que s’obrirà al públic el dilluns dia 7 de juny i estarà obert fins al 17 de juny, data de la cerimònia de lliurament de premis als projectes guanyadors.

8 de juny 10 h. a 12 h.: Jornada Scratch Challenge Adventure (Sala Scratch Challenge)

(Obert a totes les escoles, amb inscripció prèvia)

7 a 10 de Juny  Valoració dels projectes exposats per part del Jurat d’App Education i de Mobile History Map (no oberta al públic)
9 a 11 de juny Presentacions orals dels projectes finalistes
(Jornades online obertes al públic convidat)
17 de juny 10 h. a 12 h.: Cerimònia de lliurament de premis
(Jornada online oberta al públic convidat)

Els docents i alumnes dels equips finalistes, no els caldrà registrar-se. La resta d’alumnes, docents, equip directiu, familiars, hauran de registrar-se a l’enllaç “Registre Student Awards 2021”, per a accedir a l’espai firal i rebre les comunicacions sobre els Student Awards 2021.

Els equips finalistes de la modalitat MHM disposaran d’un estand a l’espai de Fira virtual que s’ha dissenyat per a celebrar aquest esdeveniment. Aquesta zona expositiva estarà oberta del 7 al 17 de juny. A cada estand es mostraran els materials lliurats: pòster del projecte, enllaç a l’escenari creat a la plataforma de Mobile History Map, vídeo resum, foto de grup.

En el mateix espai firal, hi ha unes sales on els equips finalistes presentaran els projecte de forma telemàtica i en directe davant del Jurat i del públic convidat. Els nostres alumnes intervindran en directe dia 10 a les 11:35 i els podreu veure en directe  accedint a la Sala Pitch 1 de l’espai firal: studentawards.mschools.com

Més informació: