Expopoètica, al XVII Congrés de Didàctica de la Llengua

El professor del departament de Llengua catalana i clàssiques Joan Marc Ramos està aquests dies a Badajoz per participar en el XVII Congrés Internacional de la Sociedad Española de Didáctica de la Lengua y la Literatura, un dels esdeveniments pedagògics més rellevants de l’àrea que es fan al país. A banda de formar-s’hi, presentará l’experiència elaborada amb els nostres alumnes al llarg del curs passat: Expopoètica, que podeu consiultar en format virtual. Agraïm la implicació de tots els nostres alumnes en aquestes iniciatives d’innovació pedagògica.

1. Damià

Ole ole!! Així m’agrada a fer difusió del que fem (o fas) ben fet per aquí!! Molt interessant l’aplicació del “Thing Link” per a fer l’activitat amb el genial.ly…un resultat original!! Enhorabona! I bon profit!!