L’alumnat de Màrqueting i Publicitat col·labora amb la Societat Protectora d’Animals de Mataró

L’alumnat de Màrqueting i Publicitat de l’IPM va tenir la sort de rebre la visita de la Roser Elias, treballadora de la Societat Protectora d’Animals de Mataró (SPAM). La Roser ens va explicar de manera molt amena la tasca que estan realitzant, des de fa més de 50 anys, pel benestar dels animals de la zona. Ens va descobrir, a més de la tasca desenvolupada per l’entitat, diferents aspectes relacionats amb les nostres mascotes que bona part de la societat desconeix, però que, sens dubte, hauríem de conèixer perquè la convivència amb els nostres “amics peluts” fos el més natural i feliç possible.

Arran d’aquest contacte ha sorgit la possibilitat que els alumnes de Màrqueting i Publicitat col·laborin amb la protectora, desenvolupant feines relacionades amb la comunicació. Serà una experiència professional i personal molt enriquidora pels nostres alumnes.

Des d’aquí agraïm a la Roser i a la resta dels col·laboradors de la Societat Protectora d’Animals de Mataró, el treball encomiable que estan fent i, com no, l’oportunitat que SPAM dona als nostres alumnes amb aquesta col·laboració.

Per a més informació sobre la seva feina, fes clic en aquest enllaç:https://protectoramataro.org/