Darreres activitats de la Setmana de la Ciència

Emmarcat dins la Setmana de la Ciència que hem celebrat a l’IPM, l’alumnat de 2n d’ESO ha participat divendres en un taller de bombolles de sabó. Amb els  bombollòlegs de Barcelona Bubble Events han pogut comprovar i ampliar conceptes de geometria, refracció de la llum i tensió superficial entre d’altres. Han fet bombolles amb fum i fins i tot han viscut l’experiència de ser dins una bombolla gegant.

També ens fem ressò de la gimcana que l’alumnat de 2n i 3r va fer des de Física i Química, com es sintetitza a l’imatge.

Volem agrair especialment la col·laboració de l’AFA. Ha estat molt enriquidor.