Convocatoria de vaga el dia 3

El dimarts 3 d’octubre, diverses organitzacions socials i sindicals, han convocat una vaga general per reivindicar que amb violència no se solucionen els conflictes.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot exercir el dret de vaga. Ara bé, les característiques d’aquesta convocatòria impedeixen l’aplicació del protocol de vagues previst pel centre i no es podran emetre les habituals declaracions de conformitat per a l’alumnat menor d’edat.

Donat que el seguiment de la vaga pot ser significatiu, i malgrat l’establiment de serveis mínims, s’ha de comunicar que probablement no es podran dur a terme amb normalitat les activitats lectives durant aquesta jornada.