Concurs 3D de Sant Jordi: Alumnat de 3r d’ESO reprodueix l’IPM

L’alumnat de 3r d’ESO ha creat treballs impressionants en 3D per al concurs anual de Sant Jordi. Els estudiants han reproduït en 3D i a escala el seu propi institut com a part dels seus treballs individuals per a la classe de Tecnologia. Com és habitual, hi ha algunes obres d’art realment excepcionals!

Per decidir el guanyador del concurs de Sant Jordi, es tindrà en compte el vídeo en 3D amb més “m’agrada” a YouTube. Si voleu veure els treballs presentats i votar (fent “m’agrada” als que més us agradin), podeu visitar l’enllaç proporcionat:

No oblideu donar suport als estudiants i ajudar a triar el guanyador fent clic a “m’agrada” als vídeos que us agradin més. Aquests treballs mostren el talent i la creativitat dels joves de l’Institut de Premià de Mar, i és una gran oportunitat per celebrar les seves habilitats i esforços.