Concrecions sobre l’avaluació de Batxillerat

1r batxillerat:

– La nota de cada matèria es confeccionarà prenent com a referencia les  notes del 1r i el 2n trimestres. Les activitats del 3r trimestre serveixen per pujar la nota.

– Als alumnes amb una o dues avaluacions suspeses els hi proporcionarem la manera de recuperar-les segons els acords de cada departament. Aquests alumnes, en principi,  podran recuperar la matèria  al setembre.

– Aconsellem que no perdin la possibilitat d’adquirir els coneixements treballats durant el 3r trimestre ja que seran necessaris per assolir els continguts de 2n de batxillerat.

– La nota que obtinguin ara els hi servirà per millorar la nota mitjana de batxillerat i per tant la nota d’accés a estudis posteriors.

2n batxillerat

– La nota de cada matèria es confeccionarà prenent com a referència les  notes del 1r i el 2n trimestres. Les activitats i/o exàmens del 3r trimestre serveixen per pujar la nota, depenent dels acords de cada departament.

– Els alumnes tenen la possibilitat de millorar la nota de la tercera avaluació amb mecanismes similars als de les recuperacions.

– Els hi recomanem seguir amb la preparació de les matèries per millorar la nota mitjana de batxillerat i preparar millor les PAU.