Club de lectura Biblioteca IPM

A petició d’un grup d’alumnes del centre, des de la biblioteca s’ha organitzat un club de lectura obert a tot l’alumnat, per tal de fomentar el gust per la lectura i estimular la tertúlia literària. Aquesta és una de les diferents propostes de promoció de la lectura que s’estan duent a terme a l’institut, coordinats des de la biblioteca. S’han seleccionat dues obres de narrativa i dos còmics pensats per a joves.

Per participar, només cal inscriure’s (presencialment a la durant l’hora del pati o bé per correu electrònic), tenir disponibilitat el dia de la sessió i moltes ganes de participar.

Volem agrair a la biblioteca pública Martí Rosselló la seva col·laboració, ja que a través seu, els participants al club podran disposar en préstec dels exemplars dels llibres seleccionats.