Classes de reforç extraescolar d’ESO

A l’IPM possibiltem l’assistència a classes de reforç extraescolar per a l’alumnat amb dificultats per treure’s el curs gràcies a un acord amb una empresa local amb una àmplia experiència en aquest camp, Temps Viu. Aquest recurs es reprén després de les dificultats dels dos cursos previs arran de la pandèmia, engegant-se en el mes habitual, el febrer. S’ofereixen dues sessions setmanals d’una hora i quart per un preu de 40 euros mensuals, amb un nombre limitat d’assitents per garantir la qualitat del recurs. i l’accessibilitat econòmica a aquest.

Aquesta setmana han començat les sessions per a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. Aquestes es duran a terme tots els dimarts i dijous de 16 a 17:15h i encara hi ha alguna plaça disponible. Si rebem més peticions de 1r i 2n d’ESO, podrem oferir en breu el recurs també per a aquests nivells.

Per rebre més informació es pot escriure al correu del centre (a8072255@xtec.cat) o al professorat tutor dels diferents cursos.