CALENDARI DE MATRÍCULA 2022-23. ATENCIÓ! ACTE PÚBLIC D’ASSIGNACIÓ DE VACANTS

Els alumnes admesos han de formalitzar la matrícula en les dates que es detallen al quadre inferior. L’alumnat que no formalitzi la matrícula en el període establert es considera que renuncia a la plaça adjudicada.

Seguint les indicacions del Departament d’Educació, es convoca el 25 de juliol l’acte públic d’assignació de les places de les llistes d’espera a Cicles Formatius de Grau Mitjà en el vestíbul de la secretaria del centre, de 8:45 a 9:15h per al curs de Guia en el Medi Natural. De 10 a 10:30 per a Electromecànica de Vehicles. La gestió es farà de la següent manera:

1. En primer lloc prevaldrà qui consti a la llista d’espera del procés d’alumnat amb continuïtat d’escolarització: https://drive.google.com/file/d/119Q0JrqNctDokJiZHDVzS_YGcwe9FdSw/view
  1. Un cop acabada aquesta primera via, si encara resten vacants, la resta de l’alumnat aspirant: https://drive.google.com/file/d/1hn6KRG09GnttInEekLvbJuRllqUXbMWE/view

Les persones que constin en la llista d’espera hauran de presentar-se a l’acte personalment o bé designar un representant degudament autoritzat per tal que actuï en el seu nom. La no assistència a l’acte representa la pèrdua al dret d’obtenció d’una plaça. La matrícula de l’alumnat que obtingui plaça es formalitzarà a continuació de l’adjudicació. Així, es recomana portar la documentació necessària per poder fer els tràmits el mateix dia:

CFGM (Guia en el medi natural i de temps de lleure)

CFGM (resta de cicles)

ESO 21 al 29 de juny de 2022