Acte públic d’assignació de vacants de Grau Mig

Seguint les indicacions del Departament d’Educació, es convoca el 20 de juliol l’acte públic d’assignació de les places de les llistes d’espera a Cicles Formatius de Grau Mitjà, en el vestíbul de la secretaria del centre. La gestió es farà de la següent manera:

– A les 9:00 s’obriran les portes per que els interessats puguin accedir al centre i es tancaran a las 9:10h.
– Es cridarà a qui consti a la llista d’espera del procés de la resta de l’alumnat aspirant: https://drive.google.com/file/d/1j_-nOVpQOPXRf1R7ni027xRn407cbYJC/view
– S’anirà trucant per ordre de llista i aquestes persones faran la matricula en aquest moment.
– En cas de no poder completar la matriculació per manca de l’acreditació del requisits d’accés, perdrà el dret a la seva plaça.

Les persones que constin en la llista d’espera hauran de presentar-se a l’acte personalment o bé designar un representant degudament autoritzat per tal que actuï en el seu nom. La no assistència a l’acte representa la pèrdua al dret d’obtenció d’una plaça. La matrícula de l’alumnat que obtingui plaça es formalitzarà a continuació de l’adjudicació. Així, es recomana portar la documentació necessària per poder fer els tràmits el mateix dia.