Voluntaris del Banc dels Aliments expliquen la seva activitat solidària a l’alumnat de 4t d’ESO de l’institut

Els voluntaris del Banc dels Aliments, Ramon Piñol i Montse Arrufat, van visitar el dimecres 13 de novembre l’Institut Josep Vallverdú per tal de fer-hi una sèrie de xerrades adreçades als diferents grups-classe de l’alumnat de 4t d’ESO del centre. En el marc d’aquestes conferències, els voluntaris han explicat què és el Banc dels Aliments al temps que han plantejat una reflexió al voltant del malbaratament alimentari existent a la nostra societat.

Durant les xerrades, enmarcades en el Pla de Salut, els voluntaris han volgut sensibilitzar a l’alumnat del nostre centre i l’han convidat a engreixar les files dels voluntaris i voluntàries que han de fer possible el Gran Recapte d’aliments organitzat pels propers 22 i 23 de novembre de 2019.

L’acte suposa la continuïtat d’una col·laboració històrica entre l’Institut Josep Vallverdú i el Banc dels Aliments de Lleida que implica no només la realització de xerrades de sensibilització sinó també la col·laboració en la recollida d’aliments i de productes d’higiene.