Una selectivitat atípica tanca un convuls curs acadèmic marcat per l’impacte de la Covid-19

El divendres 10 de juliol de 2020 va ser el darrer dia en què es va celebrar la Prova d’Accés a la Universitat, una selectivitat que enguany es va allargar durant quatre dies i que els i les alumnes de l’Institut Josep Vallverdú van realitzar al Campus de Cap-Pont de la Universitat de Lleida a partir del dia 7 d’aquell mateix mes.

Amb la realització de la PAU, l’alumnat de 2n de batxillerat tancava definitivament un curs acadèmic d’allò més convuls que ha estat marcat per l’impacte de la Covid-19 i el tancament dels centres educatius que es va decretar el 12 de març per tal d’evitar l’extensió de la pandèmia.

Per si les sotragades viscudes durant el curs no haguessin estat suficients, l’alumnat de l’Institut Josep Vallverdú, acompanyat per la vocal de centre, la professora Iela del Olmo, va haver de realitzar la selectivitat en una comarca del Segrià confinada pel rebrot del virus i portant una mascareta de la qual només es podia desfer en el moment de l’inici dels exàmens.

Tot i això, esperem que la Prova d’Accés a la Universitat ens deixi uns bons resultats que permetin als i les estudiants del nostre centre poder accedir als estudis desitjats.

Si voleu veure el testimoni gràfic d’aquesta atípica selectivitat no us perdeu la següent galeria d’imatges.