Una concentració de l’Assemblea d’Estudiants de l’Institut Josep Vallverdú mostra la solidaritat de l’alumnat del centre amb un jove arbequí represaliat

Durant l’hora del pati del dimarts 11 de febrer de 2020, l’escalinata d’accés al centre va ser l’escenari escollit per l’Assemblea d’Estudiants de l’Institut Josep Vallverdú per realitzar una concentració en solidaritat amb un jove d’Arbeca processat per les mobilitzacions de l’1 d’octubre de 2018, coincidint amb el primer aniversari de la celebració del referèndum d’autodeterminació de Catalunya.

La concentració, que va aplegar desens d’alumnes, als quals es va voler afegir també un nodrit grup de professors, va comptar amb el parlament de diversos representants de l’Assemblea que van llegir un manifest en solidaritat amb el jove arbequí i la resta de processats per mobilitzacions similars.

Un cop acabada la lectura, la concentració es va dissoldre i el pati de l’institut va recuperar la seva activitat habitual.