Una concentració a les portes de l’institut commemora el segon aniversari de l’1 d’octubre de 2017

L’1 d’octubre de 2019, coincidint amb la commemoració del segon aniversari del referèndum de l’1-O de 2017, l’alumnat i professorat que així ho ha desitjat ha participat en una concentració que ha tingut lloc, cinc minuts abans de l’esbarjo, a les portes de l’Institut Josep Vallverdú convocada pels estudiants de segon de batxillerat del centre.

Durant l’acte, un grup d’alumnes ha llegit un manifest elaborat per a l’ocasió en el qual s’ha recordat les escenes de violència i repressió que es van viure en molts indrets de Catalunya en aquella data, així com també s’ha reivindicat els drets civils i polítics i l’exercici de les llibertats individuals i col·lectives.

Els alumnes i professors que han participat a la concentració han seguit atentament la lectura i s’han dissolt un cop acabada la mateixa per recuperar l’habitual activitat acadèmica de l’institut.