Un projecte de l’alumnat de tecnologia de 2n d’ESO, seleccionat entre els finalistes del concurs mSchools

El projecte “La volta al món amb invents”, dirigit per la professora Tere Viscasillas, i realitzat per l’alumnat de 2n d’ESO de tecnologia de l’Institut Josep Vallverdú ha estat escollit com a finalista en els mSchools Students Awards, en la categoria d’Scratch Challenge.

Aquest projecte, que fa un recorregut mundial pels invents que ajuden a les persones, permetrà a l’alumnat participar a la final d’aquests premis tecnològics que se celebrarà el proper 8 de juny de 2019 i on els participants hauran de resoldre en dues hores i sense l’ajuda del professorat, un repte competencial que se’ls plantejarà.

Si voleu saber una mica més sobre aquest projecte i els premis mSchools, podeu visitar la notícia que al respecte ha publicat el bloc de l’aulABP. No cal dir que des de l’institut desitgem tota la sort i tots els encerts als nostres representants en aquesta gran final!