Un nou cas positiu per coronavirus força al confinament de la classe de 1r A de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú

Després d’un període de dos mesos sense haver de confinar cap grup-classe, la detecció d’un cas positiu per Covid-19 entre l’alumnat de 1r A de Batxillerat ha forçat al confinament d’aquesta classe a partir de dijous 8 d’abril de 2021.

Tal i com marca el protocol, els alumnes d’aquest grup seguiran, d’acord amb el seu horari habitual, les sessions acadèmiques de manera telemàtica i, oportunament, seran cridats per tal de realitzar la prova PCR.

Amb aquesta, ja són 23 les classes que han hagut de ser confinades des de l’inici de l’actual curs acadèmic, una xifra que posa de manifest l’elevada incidència que la Covid-19 ha tingut en el funcionament habitual del centre que, malgrat tot, ha sabut sobreposar-se a les circumstàncies i continuar amb la seva tasca educativa.