Un nou acte telemàtic de comiat posa fi al pas pel centre de la promoció 2018-2020 de Batxillerat i Cicles Formatius

Després de l’acte de comiat dedicat a l’alumnat de 4t d’ESO, el divendres 26 de juny de 2020 va arribar el moment de dir adéu a la promoció que, entre els anys 2018 i 2020, ha completat el Batxillerat un Cicle Formatiu al nostre centre.

Prop d’una setantena d’alumnes i professors es van congregar davant de les seves pantalles per seguir un acte virtual que va comptar amb les intervencions de les autoritats representant a l’Ajuntament de les Borges Blanques, al Consell Comarcal de les Garrigues i a l’AMPA de l’institut. Aquests parlaments es van completar amb  les paraules adreçades per l’alumnat i per la directora, Antonieta Bernat, que van mirar de posar caliu a una festa de comiat com a mínim singular.

Segurament el moment més emotiu va arribar amb la projecció del vídeo que encapçala aquesta crònica i que repassava els anys d’estada al nostre centre de l’alumnat que s’acomiadava i que recordava tant el període de Batxillerat i Cicles Formatius com els anys d’Ensenyament Secundari Obligatori.

Al marge d’acomiadar aquesta promoció 2018-2020, des de l’Institut Josep Vallverdú els volem desitjar molta sort en el seu futur acadèmic, molt especialment en la Prova d’Accés a la Universitat que els alumnes de Batxillerat realitzaran entre el 7 i el 10 de juliol.

Molts ànims i molts encerts, batxillers!