Un grup d’alumnes de segon de batxillerat participa a l’onzena edició de l’Olimpíada d’Economia

El passat 29 d’abril de 2019, els alumnes de 2n de batxillerat social Núria Llobet, Carla Mas, Eva Olivart i Carla Sarlé, acompanyats per la professora Gemma Farré, van participar a la fase territorial de la onzena edició de les Olimpíades d’Economia que es va realitzar a la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida.

Els participants en aquesta trobada van haver de fer front a un examen estructurat en 3 parts: preguntes curtes de caràcter teòric, resolució de problemes numèrics i comentari d’un text referent a l’àmbit de l’economia i l’empresa. Per a la realització de la prova van disposar d’1 hora i 30 minuts. La prova es va organitzar de manera conjunta, a més de Lleida, a la Universitat Rovira i Virgili, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat de Barcelona i la Universitat de Girona.

En acabar la prova es va fer una foto conjunta de tots els participants i es va obsequiar a tots amb un berenar . Tots van estar molt contents d’haver pogut assistir, l’experiència va valer la pena.