Un grup d’alumnes de l’institut participen a la fase lleidatana de l’Olimpíada de Biologia de Catalunya

El dissabte 8 de febrer de 2020, un grup format per tres alumnes de 2n de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú va participar a la desena edició de l’Olimpíada de Biologia de Catalunya.

La prova teòrica d’aquest concurs biològic es va realitzar al campus de Cap-pont de la Universitat de Lleida i va anar acompanyat d’un esmorzar i de diferents activitats destinades a l’alumnat participant.

Els tres representants del nostre centre van ser l’Abel Bonet, el Bernat Capdevila i l’Anaïs Martínez, que van estar en tot moment acompanyats del professor Xesco Guasch.

Tot i no classificar-se entre els vint primers, fet que donava dret a accedir a la següent fase del concurs, la participació dels nostres representants va ser més que digna motiu pel qual és van emportar una acreditació que certificava el seu bon paper en aquesta Olimpíada.