Un grup d’alumnes de batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú participen com a voluntaris a l’English Day de les escoles de primària de les Garrigues.

Voluntaris de l'English Day

Una vintena d’alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van participar com a voluntaris en la 7a edició del English Day Les Garrigues que s’organitza a les escoles de primària de la comarca de les Garrigues.

Cada any ens demanen alumnat voluntari de Batxillerat de l’Institut Josep Vallverdú  que vulguin treballar amb alumnes de primària i que tinguin un domini de la llengua anglesa, per tal de tenir ajudanties i desenvolupar durant un dia sencer tot d’activitats per promoure la llengua estrangera per l’alumnat garriguenc, ja que sabem que el seu contacte real amb aquesta és escàs.

L’English Day consisteix en realitzar diferents racons de treball d’expressió i comprensió oral, per aquest motiu demanen voluntaris que dominin aquesta llengua.

El dia escollit va ser el divendres 19 de maig del 2023 i es va desenvolupar dins l’horari lectiu, matí i tarda.