Un grup d’alumnes de 2n de batxillerat realitza una sortida per descobrir el Madrid cultural i literari

Els dies 13 i 14 de gener de 2022, un grup d’alumnes de 2n de Batxillerat, acompanyat pels seus tutors, la professora Sílvia Mateus i el professor Ramon Maria Arbós, va realitzar una sortida a Madrid, organitzada pel seminari de castellà del Departament de Llengües de l’institut, amb l’objectiu de relacionar les obres clau de la literatura castellana amb el context polític, cultural i social de l’època en que es van publicar.

Durant la seva estada a Madrid, el grup va realitzar diverses visites guiades a indrets d’interès cultural. En concret, l’alumnat va poder gaudir del Barrio de las Letras, de la casa de Lope de Vega, del Monasterio de Las Descalzas Reales, del Museu del Prado i al Palacio Real.

Com podeu comprovar a la galeria d’imatges que us compartim, entre visita i visita, el grup va tenir temps per esmorzar xocolata amb xurros a San Ginés i patinar sobre gel a la Plaza de Colón. Una circumstància que va servir fer fer de la sortida una activitat d’allò més profitosa i divertida tant des del punt de vista acadèmic com cultural i social.