Un grup d’alumnes de 2n de Batxillerat participa a la tretzena edició de l’Olimpíada d’Economia

El 24 de març de 2022, un grup d’alumnes de 2n de batxillerat que cursa la matèria d’Economia de l’empresa, format per Max Boldú, Xavier Bosch, Joel Oró i Joel Rubio, acompanyat per la professora Gemma Farré, va participar a la fase territorial de la XIII edició de l’Olimpíada d’Economia que es va realitzar a la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida.

Els participants van haver de fer front a un examen estructurat en 3 parts: preguntes curtes de caràcter teòric, resolució de problemes numèrics i comentari d’un text referent a l’àmbit de l’economia i l’empresa. Per a la realització de la prova van disposar d’1 hora i 30 minuts.

Més enllà de la UdL, la prova també es va realitzar a la Universitat Rovira i Virgili, a la Universitat Autònoma de Barcelona, a la Universitat Pompeu Fabra, a la Universitat de Barcelona i a la Universitat de Girona.

En acabar la prova, una fotografia de tots els participants va deixar testimoni gràfic de l’acte i es va procedir a un berenar. Tot plegat, una experiència molt profitosa per l’alumnat que es va mostrar molt content d’haver-hi pogut participar.