Tota la informació sobre les beques per a l’alumnat de Batxillerat, de Cicles Formatius i amb necessitats específiques

L’Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC) ha posat a disposició de la comunitat educativa un recurs que centralitza tota la informació sobre les beques a les que poden optar les famílies de l’alumnat d’arreu del país.

Aquest recurs, que podeu consultar a la pàgina web Demana la beca!, inclou informació de les següents beques a les que poden optar els i les alumnes del nostre centre:

Beques per a l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu (obertes fins el 30 de setembre)

Beques per a l’alumnat de Batxillerat (obertes fins l’1 d’octubre)

Beques per a l’alumnat de Cicles Formatius (obertes fins l’1 d’octubre)

D’acord amb la seva voluntat de servei, el lloc web de l’Institut Josep Vallverdú facilita aquesta informació al conjunt de famílies.