Tot a punt per a les reunions d’inici de curs amb les famílies que se celebraran els dies 24 i 28 d’octubre a la sala d’actes de l’institut

L’Institut Josep Vallverdú ja està a punt per a la celebració de les tradicionals reunions tutorials d’inici de curs amb les famílies. Aquestes reunions se celebraran el dijous 24 d’octubre i EL DILLUNS 28 D’OCTUBRE de 2019 d’acord amb l’horari que trobareu a continuació. Totes elles s’iniciaran a la sala d’actes de l’institut amb una presentació per part de la directora del centre, Antonieta Bernat, i posteriorment es traslladaran a les aules on intervindran els tutors i tutores dels grups respectius. Els horaris de les reunions són els següents:

ATENCIÓ:

DEGUT ALS AIGUATS QUE HAN AFECTAT LES CARRETERES DE LA COMARCA LA REUNIÓ PREVISTA PER AL

Dimecres 23 d’octubre – ESO

ES TRASLLADA AL DILLUNS 28 AMB EL MATEIX HORARI:

20h, pares i mares de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO

20:30h, pares i mares de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO

Dijous 24 d’octubre – Batxillerat

20h, pares i mares de l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat

Totes les reunions s’iniciaran a la sala d’actes de l’institut. Us hi esperem!