Reviviu la festa de comiat de 2021 de l’alumnat de 2n de batxillerat i de cicles formatius de la mà de Les Borges TV

Aquest dimecres 2 de juny de 2021, Les Borges TV ha penjat al seu lloc web la retransmissió que, el passat divendres 21 de maig de 2021, va fer de la festa de comiat de 2021 a l’alumnat de 2n de batxillerat i de cicles formatius de l’Institut Josep Vallverdú.

Aquells i aquells que no van poder veure en directe la cerimònia, o que desitgen reviure aquells moments tan emotius, ja poden tornar a veure un programa que, per primera vegada en la història de l’institut, va ser emès en directe per la televisió de les Garrigues.

Des de l’Institut Josep Vallverdú volem agrair a Les Borges TV la seva feina per fer arribar a les famílies de la comarca el senyal per poder gaudir d’una festa que les restriccions per la Covid-19 van limitar a l’alumnat i el professorat de la casa.

Esperem que, per molts anys, la televisió de la comarca ens pugui acompanyar en una festa tan assenyalada pel jovent de les Garrigues!

Per accedir a veure de nou la festa de comiat, podeu fer-ho a través d’aquest enllaç.