Oberta la preinscripció a 1r d’ESO pel curs acadèmic 2021-22 a l’Institut Josep Vallverdú

Aquest dimecres, 17 de març de 2021, s’ha obert el termini per a la preinscripció de l’alumnat que, el proper curs acadèmic 2021-22, ha de cursar 1r de l’Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) a l’Institut Josep Vallverdú.

El plaç per realitzar aquesta preinscripció estarà obert fins el proper dimecres 24 de març. Aquest procés és exclusivament telemàtic i es pot realitzar seguint les instruccions del vídeo que acompanya aquesta notícia o consultant el lloc web sobre la preinscripció a l’ESO que la Generalitat de Catalunya ha posat a disposició de les famílies de l’alumnat que en aquests moments està cursant 6è de primària.

Com a centre públic de referència de la comarca de les Garrigues, l’Institut Josep Vallverdú obre les seves portes a tot l’estudiantat que finalitzarà els seus estudis de primària aquest proper mes de juny.

Us esperem el setembre vinent al Vallverdú!