L’institut s’afegeix a La Marató d’enguany amb una sèrie de xerrades per sensibilitzar sobre la Covid-19

Entre dimarts 15 i divendres 18 de desembre de 2020, l’Insitut Josep Vallverdú s’ha afegit a la celebració de La Marató de TV3 d’enguany acollint tota una sèrie de xerrades telemàtiques per sensibilitzar l’alumnat al voltant de la Covid-19 a la qual va dedicada l’edició de 2020 de la popular marató televisiva.

Les investigadores Alba Blasco i Anna Diaz han estat les responsables d’exposar la situació mèdica de la Covid-19 a l’alumnat del nostre centre. Les classes de 4t d’ESO, de 1r i 2n de batxillerat i de Cicles Formatius han escoltat atentament la xerrada de les investigadores que han insistit especialment en el fet que aquesta és una Marató que ens afecta a tots.

Amb aquestes xerrades, l’Institut Josep Vallverdú segueix la seva tradició d’afegir-se a la Marató des d’un punt de vista social i solidari però també des d’una vessant acadèmica que pretèn apropar a l’alumnat les diferents malalties que són objecte de la investigació mèdica del nostre temps.