L’Institut Josep Vallverdú s’omple d’esport i activitat física amb la disputa de les trenta-tresenes Jornades Esportives del centre

El dijous 21 i el divendres 22 de març de 2024, seguint la tradició iniciada ara fa més de tres dècades amb la celebració de les 24 hores d’esport i només truncada per la pandèmia de la COVID-19, l’Institut Josep Vallverdú es va tornar a omplir d’esport i activitat física amb la disputa de la trenta-tresena edició de les Jornades Esportives.

Les pistes exteriors del centre, en el cas de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, i els pavellos municipals de l’Oli i Francesc Macià, en el cas del cicle superior de l’ESO i de Batxillerat i Cicles Formatius, es van convertir en l’escenari de múltiples competicions esportives que van fer les delícies de l’alumnat tant per la seva esportivitat com per la seva emoció.

Com sempre, les jornades es van inaugurar amb un ball a càrrec de l’alumnat de 1r de Batxillerat i amb la presentació dels diferents equips que representaven totes i cadascuna de les diferents classes de l’institut.

Tot plegat, una activitat històrica i entranyable que continua ben viva tal i com podeu certificar en la completa galeria d’imatges de les Jornades Esportives de 2024.