L’Institut Josep Vallverdú s’imposa a l’edició de 2019 de la Gimcana Lingüística de les Garrigues

L’Institut Josep Vallverdú, representat pel grup d’alumnes de 2n d’ESO A2 format per Abdou Gaye, Rosanna Gelonch, Aitor Madueño i Gina Mateus, ha guanyat l’edició d’enguany de la Gimcana Lingüística de les Garrigues. L’acte es va celebrar el passat 30 d’abril de 2019 a la sala Maria Lois de la Biblioteca de les Borges Blanques.

En aquest concurs, que enguany ha arribat a la XIII convocatòria, s’enfronten tres grups d’alumnes de 2n d’ESO en representació de cadascun dels centres de secundària de la comarca: l’INS l’Olivera de la Granadella, el col·legi Mare de Déu de Montserrat i l’INS Josep Vallverdú. Consisteix a contestar preguntes vàries sobre coneixement de la llengua catalana des d’un punt de vista lúdic: ortografia, frases fetes, anagrames, barbarismes, jeroglífics, refranys…

Els últims minuts van ser d’infart, però finalment el Vallverdú es va fer amb la victòria. Després de diverses temporades seguides en què se’ns resistia aquest certamen, aquest any ho hem aconseguit!

Moltes gràcies a tots els alumnes de 2n per haver participat activament en la fase prèvia de classificació i, en especial, moltes felicitats als guanyadors. Fins a la Gimcana de l’any que ve. Una nova oportunitat per demostrar que aprendre llengua també pot ser divertit.