L’Institut Josep Vallverdú s’afegeix a la Setmana europea de la mobilitat amb la celebració del dia de la bicicleta al centre

En el marc de les actuacions que realitza l’Ajuntament de Borges Blanques durant la Setmana europea de la mobilitat sostenible, l’Institut Josep Vallverdú ha volgut afegir-se a aquestes activitats amb la celebració del Dia de la Bicicleta.

Amb l’objectiu de facilitar la mobilitat d’aquells alumnes que el dijous dia 21 de setembre de 2023 vulguin venir a classe en bici, l’Institut Josep Vallverdú posa a la seva disposició les instal·lacions del gimnàs per custodiar totes les bicicletes que es portin.

Per facilitar l’accés al centre, tothom que vingui en bicicleta accedirà a l’institut per la porta que dona al descampat del gimnàs gran.

Des de l’Institut Josep Vallverdú convidem, doncs, a l’alumnat de la casa a venir en bicicleta a classe el proper dijous 21 de setembre amb l’objectiu de fomentar la mobilitat sostenible.