L’Institut Josep Vallverdú s’afegeix a la commemoració del 25 de novembre, el dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

El divendres 25 de novembre de 2022, la comunitat educativa de l’Institut Josep Vallverdú es va afegir a la commemoració del dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones.

Una gran pancarta va presidir, durant tota la diada, l’accés a l’institut i, a l’hora del pati, aquesta mateixa entrada va acollir la lectura d’un manifest reivindicatiu a càrrec d’un grup d’alumnes de 1r i de 2n de batxillerat.

Al marge d’aquestes actuacions, al llarg de la setmana, totes les classes de l’institut, a iniciativa de la coordinació pedagògica i del grup de coeducació del centre, van treballar a les aules diferents activitats per tal de sensibilitzar l’alumnat al voltant de la violència que, encara avui, pateixen les dones.

Fruit d’aquesta iniciativa, tot l’alumnat de l’institut va realitzar, al llarg del mateix 25 de novembre, un mural col·laboratiu que va recollir frases de deúncia així com també expressions masclistes que caldria desterrar.

Tot plegat, una manera molt participativa de mostrar el compromís de la comunitat educativa en la lluita contra la violència que pateixen les dones. Una violència que estem compromesos en erradicar.

Per tal de reviure els actes d’aquest 25N de 2022, no dubteu en visitar la següent galeria fotogràfica.