L’Institut Josep Vallverdú posa en marxa el curs acadèmic 2023-24, el quaranta-quatrè de la seva història

El dimecres 6 de setembre, en el cas de l’ESO, i el dimarts 12 de setembre de 2023, en el de Batxillerat, Cicles Formatius i el PFI, l’Institut Josep Vallverdú va posar en marxa el curs acadèmic 2023-24, el quaranta-quatrè de la seva història, iniciada l’octubre de 1980.

El grans protagonistes de l’inici de curs van ser els alumnes de 1r d’ESO, que el 6 de setembre van descobrir la que serà la seva segona casa, com a mínim durant els propers quatre cursos. Com ja és tradició, l’equip directiu del centre, amb la directora Núria Sabaté al capdavant, va donar la benvinguda al nou alumnat a la sala d’actes per deixar després que descobrís totes les instal·lacions del centre.

Acabada la rebuda a l’estudiantat de 1r va arribar el torn de la resta de cursos de l’ESO, que es va completar el dimarts 12 de setembre amb l’arribada del Batxillerat, els Cicles Formatius i el PFI.

Esperem que aquest nou curs acadèmic sigui d’allò més profitós per tota la comunitat educativa de l’Institut Josep Vallverdú.

Si voleu reviure aquest inici de curs i veure les cares de l’alumnat a la seva arribada al centre, no dubteu a visitar la següent galeria fotogràfica.