L’Institut Josep Vallverdú posa en marxa el curs 2022-23

El dimecres 7 de setembre de 2022, l’Institut Josep Vallverdú va posar en marxa el curs acadèmic 2022-23, el quaranta-tresè en la història del centre, donant la benvinguda a l’alumnat a l’aula magna i iniciant l’activitat docent dels diferents cursos de l’Ensenyament Secundari Obligatori.

Els i les estudiants de primer a quart d’ESO van ser acollits per la direcció del centre i posteriorment van conèixer els seus tutors i tutores al temps que, els més petits de la casa, nous al centre, van aprofitar per recórrer les instal·lacions de la que serà la seva nova casa acadèmica, com a mínim, durant els propers quatre anys.

La primera setmana d’activitat acadèmica a l’Institut Josep Vallverdú ha estat marcada pel retorn a la normalitat pre-pandèmica així com també per les fortes calors, una circumstància que no va preveure la improvisada decisió, imposada de manera arbitrària i unilateral pel Departament d’Educació, d’avançar una setmana l’inici del curs escolar.

Per tal de reviure aquest inici de curs, no dubteu a visitar la següent galeria fotogràfica que recull, de manera molt exhaustiva, el primer dia de classe a l’Institut Josep Vallverdú.